Disneyland ( Part 1 )

El dijous , vem anar a Disneyland . Era molt guapo , era massa bonic i les atraccions eren una passada! Just quan vem entrar vem passar pel Main Street on hi havien tendes , botigues… Jo vaig anar a Frontierland on em vaig pujar al Big Thunder Mountain , un tren que era una passada, donava uns girs molt forts i quan passava per un tunel fosc d’alguna manera et donava a la cara un aire molt pero que molt fred , també passava per sota de cascades ( jo em vaig mullar , ja que feia molta calor ) , i semblava el ple Oest això . Després em vaig pujar a la Mansió Encantada , quan entraves pensaves : Això no és per tant ! . Un cop dins , tot es va enfosquir i va començar a parlar una veu en anglès , llavors els quadres es van començar a moure … i vem passar a una altra sala on ens vem asseure en unes butaques ons ens van conduïr per diversos actes de fantasmes , balls fantasmals , morts vivents … Els efectes eren una passada ( si es que eren efectes ! ) , va ser una atracció digne de montar !  Després vaig anar al Space Mountain : Mission 2 , que deien que era una de les millors atraccions del parc , vaig recòrrer un bon tros de passadís fins a arribar a la atracció , eren com naus espacials , em va tocar muntar-me a la de la esquerra . Llavors va baixar una petita rampa , i es va parar en sec en una rampa molt inclinada . Jo vaig pensar : Que no tiri enrera , que no tiri enrera ! Llavors es va sentir una veu que deia : 5 , 4 , 3 , 2 , 1 . I llavors la nau va sortir a una velocitat impresionant cap a l’espai , i van vindre moltes curves fortes , un looping , un capperavall ( un tirabusó diguem-ne ) i es veien efectes de llum . Va ser una de les millors en les que em vaig muntar !
 
Anuncis

Deixa un comentari

