Disneyland ( Part 2 )

Després d’haver-me muntat en el Space Mountain 2 tenia una sensació d’estar “grogui” , però es passava amb el temps aquesta sensació . Llavors vaig anar a dinar a un restaurant on tot estava decorat amb dibuixos del Pinotxo , allà hi vaig dinar molt bé . Després vaig anar a Fantasyland on vaig entrar al laberint de l’Alicia i el pais de les meravelles . Aquell laberint estava molt bé , tenia tots el personatges famosos de la peli , tenia la reina de cors , les cartes de cors i de piques , el conill que arriba tard , algunes coses estrambòtiques d’aquest pais i sobretot hi havia el gat que es fa vapor , desapareix , i era molt maco i impresionant amb les seves ratlles liles i negres , i també i havia la oruga Absolem ( que estava fumant alguna cosa … ) . Va costar sortir d’aquell laberint però  finalment ho vaig aconseguir .Llavors em vaig dirigir amb alguns col.legues a la atracció de la Blancaneus . que feia una mica bastanta por. Anaves en un vagó passant per les diferents escenes de la peli , al principi era bonic però al final veies la bruixa i la tenies tan a prop que feia cosa … Vaig sortir viu d’aquella atracció i em vaig dirigir a Adventureland on em vaig muntar a Piratas del Caribe i al Indiana Jones . Les dos eren també molt xules . Els pirates anaves en una barca passant per diverses escenes de pirates en la època antiga i la de Indiana Jones era una muntanya rusa que incloia un looping petit però que es notava , era molt impresionant . En definitiva , va ser un gran dia !

Deixa un comentari

