Menjar francès

Per dinar anàvem a un restaurant ( no m'enrecordo com es deia ) en el qual feien menjar francès , i estava molt bo ( boníssim per ser exactes , el sopar era asquerós ) . En el primer dia , de dinar ens van donar una amanida amb cosa verda i lila i tomàquets que estaven molt bons , de segon carn amb patates quadrades ( com les braves però sense salsa ) , i de postre com un mousse de xocolata , aquest dinar va ser boníssim . En el segon dia no vaig menjar gens bé , de primer una mica de amanida ( la bona ) i foiá de nosequé ( no em va agradar ) , de segon purè ( argh! ) i salsitxes ( no em van agradar ) , i de postre com un flam però diferent , aquell dia va ser el pitjor en que vaig menjar . I en el tercer va ser bo ja que de primer , la mateixa amanida ( igual de bona ) i amb una cosa rostida ( no se el que era però estava bo ) , de segon no m'enrecordo ( algu bo també ) i de postre gelat de vainilla i xocolata ( molt bo ) . Aquests dies vaig menjar Perfecte!! , menys el segon dia !

Anuncis

One Response to Menjar francès

  1. Miquel says:

    No m’estranya que mengessis bé, amb aquesta taula parada, se’m fa la boca aigua.

Deixa un comentari

